
- Punct unic de ofertare si subscriere
- Managementul portofoliului de clienti,al politelor si al creantelor
- Managementul incasarilor si al reconcilierilor contabile
- Managementul documentelor cu regim special
- Managementul fortei de vanzari si al politicilor comerciale
- Raportari, inclusiv catre autoritatile de supraveghere
- Tehnologie si infrasturctura
Punct unic de ofertare si subscriere
- Servicii web pentru cotatie in paralel si subscriere (aditional managementul politelor subscrise manual)
- RCA: ws cu toti asiguratorii
- CASCO: ws cu 5 dintre cei mai importanti asiguratori
- Locuinte& Property: ws cu 5 dintre cei mai importanti asiguratori
- Travel&Medicale: ws cu 4 dintre cei mai importanti asiguratori
- ROTR: ws cu 1 asigurator
- VIATA: ws cu 1 asigurator
- MEDICALE: ws cu 1 asigurator
- Recomandare produse, ranking propriu produse broker
- Compara produse (suma asigurata, prima asigurare, acoperiri, excluderi, fransize)
- Generare si transmitere automata oferte comparative (conf CSA) si personalizate catre clienti
- Adaugare servicii web gratuite pe masura implementarii lor de catre asiguratori
- Inregistrare si emitere in mod manual de polite neincluse in lista de produse electronice
- platform@ broker permite ofertarea in paralel a produselor de asigurari de acelasi tip ale asiguratorilor.
- Ofertarea in paralel presupune in conceptia noastra nu doar un simplu calcul de prima de asigurari, chiar oferirea de elemente specifice conditiilor de asigurari ale produselor comparate, in vederea facilitarii unei alegeri corecte.
- Astel, modulele noastre de ofertare comparativa, cu o exceptia la RCA, ofera intotdeauna urmatoarle informatii:
- suma asigurata (neinclusa la RCA)
- prima de asigurari corespunzatoare
- riscuri acoperite si excluderi
Servicii web asiguratori
lista produse (cu denumirea lor si cu nume asigurator):
RCA:
- Allianz
- Ardaf
- Asirom
- Astra
- BCR Asigurari
- Carpatica
- Euroins
- Generali
- Groupama
- Omniasig
- Uniqa
CASCO
- Astra: Euro Casco
- Astra: Casco Econom
- Omniasig
- Generali: Casco Complet
- Generali: Casco Economic
- Carpatica
- BCR Asigurari
- Property
- ASTRA: CSSB
- ASTRA: PAD Plus
- ASTRA: PAD Plus Bonus
- ASTRA: PAD Plus Gospodar
- BCR: ACP
- Euroins: Property
- Generali-Ardaf: Acasa
- Generali-Ardaf: Caminul
- Omniasig: ExtraPAD
- PAID- Astra
- Travel & Medicale
- ASTRA
- Euroins
- Omniasig
- Carpatica
- ROTR
- Platinum
- VIATA
- Allico: Transport
- Allico: Casa
SANATATE
- Astra: MedicaEmiterea de oferte si polite de asigurari se face in acord cu recomandarile si normele CSA. Astfel, toate ofertele specifice facute si printate sau transmise pe email clientului contin si oferte comparative de produse de la alti asiguratori.
- Pentru asiguratorii care prezinta servicii web dezvoltate se emit electronic aceste produse de asigurari.
- platform@ broker pune la dispozitie facilitatea de a edita manual si a emite manual polite pentru care asiguratorii nu au servicii web implementate.
- Si aceste polite manuale se emit prin validarea si consumarea de stocuri de documente speciale, prin inregistrarea in portofoliul clientului a produsului de asigurari, a creantelor si ratelor scadente, a platilor.
- Totodata modulul de management polite permite includerea unei polite pe borderouri cu propuneri de anulare care, ulterior, pot fi confirmate ca anulate (dupa caz, sunt transmise si asiguratorului in mod automat) sau nu.
Managementul portofoliului de clienti,al politelor si al creantelor
platform@ broker ofera suport in gestiunea creantelor clientilor in vederea exploatarii eficiente a clientilor existenti, cat si a maximizarii profitului per client. In acest sens pune la dispozitie, inca de pe pagina de home, a unor alerte si rapoarte in ceea ce priveste scadentele clientilor sau politele care ajung la aniversare (cu posibilitate de a contacta direct clientul pe email si transmite o notificare de plata privind scadentele identificate).
platform@ permite si definirea de notificari automate catre clientii cu scadente sau polite ajunse la aniversare in vederea reinnoirii. Pentru clientii existenti devine extrem de facila reinnoirea politelor existente prin preluarea datelor de pe polita existenta.
- gestiunea ratelor, scadentelor si a reinnoirilor de polite
- comunicarea directa cu clientii, automata si/sau semiautomata prin intermediul fortei de vanzari
- notificari automate privind scadente, expirari de polite, etc
- portofoliul de clienti si istoricul acestuia este si ramane proprietatea brokerului indiferent de incetarea colaborarii cu un reprezentant de vanzari
Managementul incasarilor si al reconcilierilor contabile
- mecanism de reconciliere interna (cu reprezentantii proprii) automat, bazat pe sesiuni de lucru
- control al incasarilor prin chitante si/sau inregistrari de plati cu OP electronic (sau WS ale asiguratorilor acolo unde este cazul)
- reconciliere interna a incasarilor si activitatii zilnice agent vanzare-broker prin borderouri interne si validare a acestora
- reconciliere externa cu asiguratorii (bordeoruri incasare polite facultative/obligatorii)
-
Calcul automat de comisioane datorate fortei de vanzari si comisioane de incasat de la asiguratori
platform@ broker este un sistem construit astfel incat sa ofere in timp real posibilitatea de a cuantifica si inregistra incasarile facute in contul ratelor scadente ale politelor.
Un bun element de control (in special in cazul politelor RCA) este obligativitatea emiterii unui document de incasare a primei rate prior emiterii unei polite.
Pentru restul ratelor se vor emite documente de incasare conform cu setarile facute de catre administratorii sistemului.
Pentru fiecare asigurator si tip de polita se configureaza modalitatile acceptate (si implicite) de incasare a platilor (separate pentru prima si celelalte rate): fie prin chitante emise electronic de catre asiguratori, fie prin chitante emise electronic din platform@, fie op-uri sau chitante manuale (din chitantier).
La emiterea unui document de plata, stocurile de documente se descarca automat. In cazul in care nu se regaseste documentul respectiv de plata in stocuri, atunci emiterea este blocata.
Acesta este, de fapt, un double check privind emiterea de documente de plata cu regim special. Administratorii sistemului pot defini pentru intreaga companie sau o parte din organizatie intervalul de timp pana la decontarea interna (depunerea incasarilor in casieria sau contul brokerului).
La expirarea acestui interval de timp (sesiune de lucru deschisa), automat, utilizatorii care n-au reusit a se conforma, pentru a depune documentele de plata, sunt decuplati automat de la emitere (sesiune de lucru inchisa), acestea putand fi reluate doar dupa reglarea depunerilor in contul brokerului cu incasarile facute.
La sfarsitul unei sesiuni de lucru utilizatorii vor genera din lista de incasari facute in timpul sesiunii, dar si din incasarile nedepuse sau neconfirmate in sesiunile anterioare, un borderou intern, borderou pe care il vor folosi pentru depunerea la casieria brokerului sau in contul brokerului, a sumelor incasate. Aceste borderouri sunt ulterior confirmate de catre managerul direct sau de catre persoanele din cadrul organizatiei definite de broker cu drept de confirmare depuneri interne.
Comisioanele agentilor sunt confirmate si afisate in timp real, odata cu confirmarile de incasari depuse de catre acestia.
In ceea ce priveste reconcilierea cu asiguratorii si a comisioanelor datorate de catre acestia, platform@ ofera facilitatea de a selecta fie din politele vandute, fie din politele reconciliate intern, pe acelea care se doresc a fi puse pe borderourile catre asiguratori. In platform@, un broker poate decide si generarea de facturi de comisioane catre asiguratori.
Managementul documentelor cu regim special
- Gestiune stocuri documente cu regim special provenite de la asiguratori sau stocuri de documente proprii
- Gestiunea transferurilor, a casarilor de documente cu regim special
- Control al subscrierilor si emiterilor de documente cu regim spoecial pe baza stocurilor disponibile (optional)
platform@ faciliteaza brokerilor gestiunea tuturor documentelor cu regim special utilizate.
Administratorul sistemului poate defini daca anumitul consum automat de documente speciale la emiterea de polite sau documente de plata (e.g. chitante, vignete, etc) se face cu validarea stocurilor disponibile la utilizatorul emitent sau nu.
Administratorii de sistem pot defini fiecare categorie de document special si modul lor de consum automat.
De asemeni, managerii de unitati teritoriale, responsabili cu stocurile de documente speciale, pot defini conditiile de alarmare privind nivelul stocului versus consumul mediu pe diverse nivele de agregare.
Alarmele privind stocuri insuficiente se activeaza automat la indeplinirea conditiilor de alarmare, notificarile facandu-se atat la nivelul platformei cat si prin email
Transferurile de stocuri se fac pe baze tranzactionale in care un utilizator initiaza transferul iar un altul marcheaza definitivarea transferurilor. Pana la definitivarea transferurilor, aceste stocuri sunt doar blocate fara a putea fi utilizate.
Managementul fortei de vanzari si al politicilor comerciale
- suport pentru structuri complexe ale fortei de vanzari (e.g. ierarhice, piramidale, retea, fransize, etc)
- implementare politici de comisionare complexe (fixe, variabile, grile comisioane functie de vanzari, obiective, etc) si calcul de comisioane
- comunicare in timp real cu forta vanzari (mesaje globale, mesaje particulare cu audienta selectata)
- clasificare forta vanzari dupa criterii presetate
- posibilitate blocare, suspendare activitate, reactivare automata pe diverse criterii prestabilite
- gestiune a cursurilor, examenelor si calificarilor solicitate de CSA
platform@ ofera posibilitati complexe de gestiune a utilizatorilor:
Structuri complete de date despre acestia, relevante pentru activitatea acestora ca agenti de vanzare (cursuri CSA, perioada de valabilitate, calificari CSA, etc)
politici de acces, vizibilitate si securitate la diversele nivele si functionalitati ale sistemului
restrictii permanente sau temporare la vanzarea de produse
mentine balanta pe contul de comision al agentului, etc
De asemeni, platform@ poate gestiona ierarhii in organizatie si drepturi alocate la nivele ierarhice oricat de complexe (structuri ierarhice de tip tree, de tip pyramidal, de tipul retea sau MLM).
Comisioanele agentilor pot fi definite in variante complexe, ele putand fi configurate pentru a depinde doar de produsul vandut, atat procentual cat si suma fixa, pot fi configurate pe praguri de volume de vanzari per fiecare produs sau cu formule complexe, complet configurabile si automatizate
In cadrul politicilor de gestionare eficienta a fortei de vanzari, platform@ pune la dispozitie managerilor si administratorilor acesteia posibilitatea de a transmite (fie afisate pe paginile agentilor, fie prin email) mesaje globale sau particularizate pe selectii de grupuri de utilizatori)
De asemeni, in cadrul politicilor de gestiune eficienta a utilizatorilor si micsorare a riscurilor de default, managerii si administratorii pot decide blocarea sau suspendarea activitatii utilizatorilor.
Exista si posibilitatea de a stabili politici de personal clare astfel incat suspendarea activitatii sa se poata face automat la indeplinirea conditiilor prestabilite.
Raportari, inclusiv catre autoritatile de supraveghere
- generare raportari catre autoritatile de supraveghere (e.g. CSA)
- raportari diverse la diferite nivele de agregare (management, operativ)
Tehnologie si infrasturctura
- Eliminare completa investitii in servere si in intretinerea arhitecturii hardware proprie
- viteza si fiabilitate ca suport pentru procesele dvs de vanzari si back office
- baza de date proprie, nepartajata, gazduita pe serverele noastre cu facilitati de export catre orice sistem propriu fara costuri de mentenanta pentru dvs
- siguranta si securitate a datelor proprii, serverele fiind gazduite intr-un datacenter specializat cu politici de backup la fiecare 30 minute
Arhitectura servere:
- 2 servere baze de date redundante, 32 procesoare X 128Gb RAM
- 2 servere redunante web, 24 procesoare X 128Gb RAM
-
3 Terrabytes storage
platform@ este construita in zona de aplicatie, baze de date si servicii web folosind tehnologii de ultima generatie cum ar fi (MVC3, SQL Server 2008, NHibernate, Java si Javascript, Crystal Reports).
platform@ gazduieste pentru fiecare broker in parte o baza de date separata fara a exista posibilitatea de access sau transfer accidental de date intre aceste baze de date.
Securitatea la nivel de aplicatie este data de un cod de broker, un username si o parola cu o lungime de minim 6 caractere, parole stocate criptat in baza de date a brokerului.
Nu este posibil fortarea accesului prin folosirea de generatoare de parole intrucat accesul este blocat pe o durata de timp de 30 minute la un numar mai mare de 4 incercari esuate de autentificare.
Fiabilitatea sistemului este data de configuratia serverelor de aplicatie si a celor de baze de date cat si de politicile de disaster recovery implementate.
Bazele de date sunt stocate pe doua servere IBM ultraperformante, intr-o configuratie redundanta si fiind o configuratie cu 32 procesoare X 128Gb RAM
Suplimentar exista doua servere de aplicatii IBM pentru web, similar aflate intr-o configuratie redundanta, cu configuratia : 2 servere redunante web, 24 procesoare X 128Gb RAM
Pentru necesitatile de a stoca documentele scanate de la clienti, politele si incasarile, este alocat un storage de 3 Terrabytes.
Largimea de banda (acces WAN) alocata este de 100Mbps
Este implementata o politica de disaster recovery care implica un proces de backup complet la fiecare 30 minute.
Serverele noastre sunt locate intr-un bunker de date de tip NX2.
Contact:
Doru Rosu
Director Vanzari
Tel: 0723.522.260
E-mail: doru.rosu@brokernet.ro
